Infinity Pool

Brandon Cronenberg (2023)

Szuggesztív őrület, elképesztő audiovizuális tálalásban. Kiismerhetetlen karakterek, kiszámíthatatlan történet, de egy pillanatra sem veszt el. Amit látok és érzek, nem tudom megkérdőjelezni. Végig hiteles marad, pedig zsúfolva van extremitással. A két főszereplő a színészmesterség legmagasabb szintjét hozza. Magabiztosak és brutálisan karizmatikusak. Alexander Skarsgård a törékenység és a brutalitás közti átmenet minden szintjét bejárja hiba nélkül, Mia Goth pedig épp úgy játszik a nézővel, mint ahogy a karaktere a filmben. De mindenki más is csodás, pedig a javuk teljesen ismeretlen. Ez mindenképpen Brandon Cronenberg erősségét igazolja. Meg egyébként is! De most komolyan! Ha a játékidő bármely pontján rákérdezett volna valaki, hogy jósoljam meg mi fog következni, semmikor nem tudtam volna eltalálni. Maximálisan kézben voltam tartva... Na és igen. A szex! Ma már nagyon kevés film vállalja be, hogy ilyen vad, túlfűtött vágyakat ábrázoljon nyíltan... Engem a történet is elkapott, szóval semmilyen hiányérzetem nem volt utána, pedig a nagy kedvenc Possessor után nem tudtam elvárások nélkül leülni elé.   8/10


– Az meg szokás szerint totál felkúr, hogy sokan kényszeresen az apja műveivel hasonlítják össze és csak azt keresik, hogy mi az ami a fater filmjeiben benne volt, az övében meg nincs. Nekem sokkal bejönnek Brandon Cronenberg filmjei.

Megjegyzések