The Descent

A barlang
Neil Marshall (2005)

Na, letudtam ezt is. Már nagyon kényelmetlenül éreztem magam miatta, muszáj volt megnézni. Tényleg jó, tényleg durva, tényleg működőképes, viszont ugyanúgy el fogom felejteni mint a többi hasonló vackot. Most, pár nappal miután megnéztem, már kezdenek a ködbe veszni a részletek. Inkább a túlerőltetett csajos társalgások maradtak meg az elejéről, meg hogy mennyire komolyan próbálja venni magát minden apró mozzanata a filmnek. Egynél többször semmiképpen.   5/10

Megjegyzések

  1. A vége szerintem nagyon felértékeli a filmet. Meg egyébként is elég hatásos film. A 2. rész viszont egy felesleges szar, ami ráadásul teljesen felülírja ennek a végét, és azt, amit az alkotók ki akartak fejezni vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szó ami szó, hatásos a vége, de sajnos én már immunis vagyok az ilyen csavarokra. Az én ízlésemhez túl sok szerep jut a látványnak és kevés a pszichológiai hadviselésnek. Utóbbi elég gyermeteg, nem lehet komolyan venni.
      Jó, tudom, hogy ezek ilyen filmek és akkor minek nézek ilyet. Erre viszont nem tudok mit mondani. Valamiért mégis szeretem ezeket nézni. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése