Locke

Steven Knight (2013)

Nagyon nagy ötlet, közepes kivitelezésben. Egy szereplővel is lehet végig izgalmas filmet csinálni, csak legyen elég jó a sztori. Azzal mondjuk nincs is baj, és Tom Hardy-val se. Rá szerintem most bármit rá lehetne bízni, annyira toppon hoz minden szerepet. Szóval a történet jó, az apával való beszélgetés túlzásától eltekintve egész realista hozzáállású. Ha ettől tartózkodnak és bevállalják a Hardy arcára fókuszáló egyediséget, akkor az egész kritikusvilág leborult volna előtte. Így is lebilincselő, de sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle. Unalmas a látványvilág, felesleges a sok ismételgetett bejátszás és bármiféle zene. Csak Hardy-ra kellett volna koncentrálni és akkor elkerülhető lett volna rádiójáték érzés. Egyébként kötelező, csak sajnálom az elszalasztott lehetőséget, azért károgok.   7/10


Nem nagyon emlékszem olyan filmre, ami visszaadja azt az egyedülálló férfias érzést, amikor tűzön-vízen keresztül akar vinni az ember valami iszonyú nehéz, nővel kapcsolatos ügyet, csak és kizárólag a jó szándék vezérli, lehet érezni, hogy igaza van, a hibáját annak idején csak pillanatnyi gyarlósága okozta és mégis rákényszerül a beletörődésre.

Megjegyzések

  1. Bocs, de nem idevág: most akkor te voltál Izlandon? (sárga irigység:))

    VálaszTörlés
  2. Hát tényleg irigyellek, egyszer én is megakarom tenni a jégföld túrát. A barátom a barátnőjével is nemrég érkeztek haza. Két hete hétvégén a kerti sütő mellett ittam minden szavukat. A legmurisabb az volt, hogy a hótól vagy jégtől rákvörösre sült a lábuk, és mindketten lázasan jöttek haza. Várom a folytatást (képek)!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyesbítek: nem a lábuk lett rákvörös, hanem alulról égtek le :) Csak kinyögöm a végén.....

      Törlés
    2. Hű! Az komoly! Szegények. :D Nálunk szerencsére semmi ilyesmi nem volt.
      Ha megteheted tényleg érdemes elmenni, mert iszonyú nagy élmény. Szinte új emberként jöttünk haza. Mi az egészet magunknak szerveztük. Mit mondjak, elég nagy meló, sok mindenre oda kell figyelni, viszont így átélhető a határtalan szabadság a senki földjén. :) Anyagilag persze erősen odavág, de hát valamit valamiért. Ha érdekel, szívesen segítek vagy kérdezz nyugodtan. :)

      Törlés
  3. Ha ti is körbe mentetek tényleg nagy szervezést igényelhetett. Mondjuk én már a gleccser kempingre biztos nem lennék vevő, ahogy tették ezt barátaim. Bár ez náluk csak egyszer volt, faházakban szálltak meg. Ha aktuális lesz biztos téged is megkérdezlek mit-hogy meg mire kell figyelni stb. Az igazság az azért nem mentem velük, mert elcsesszintettem a lóvét egy új autóra, szóval idén már csak a fogam szívom :( Egyébként az éjszakákra nagyon kíváncsi vagyok, ilyesmit sajna élőben még nem tapasztaltam. Viszont ittam abból a zuzmószeszből, Jesszusbrutál borzalom volt, állítólag nagy erőfeszítések árán tudták haza hozni :) Azt írtad új emberként jöttél haza. Ezt úgy érted meg tapasztaltad a határaid? Én és mindenség? ÁÁÁÁ tényleg el kell menni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Körbe mentünk persze. Bár így utólag egyértelmű, hogy a hangsúlyt a DNY-i részre kell fektetni. Gleccseren mi nem voltunk (majd legközelebb haha), viszont voltunk bálnát nézni meg hajókázni a Jökulsarlón tavon pl.
      Pont elgondolkodtam rajta, hogy annyiból amit itt elvertünk, már egy egész jó használt autót lehet venni. :O
      Az éjszakákból nem sokat tapasztaltunk, mert max este 9 fele már úgy dőltünk be az ágyba, olyan fáradtak voltunk. De azért megnéztem persze, 11 fele kb olyan mint nálunk ilyenkor nyáron 8 fele. Hajnali 1-kor meg olyan mint mielőtt épp felkel nálunk a nap, tehát kékes színben úszik minden és nem igazán szürke, tehát egész jól látni. Egész jó az idő ilyenkor amúgy, csak sajnos a sarki fényről le kell mondani (még valami a következő körre :D)
      Kaját próbáltunk, szeszt azt sajnos nem, de sok jót nem is hallottam róla :D Kajából is a konvencionálisabb vonalon nyomultunk.
      Szerintem akarva-akaratlanul megérinti ez a világ az embert. Annyira más, annyira extrém és változatos. Teljesen mások az emberek, más az életvitelük, pedig sok helyen jártam már. Nagyon ráfér az emberre ez a szemléletváltás a szürke hungarian mindennapok után. Talán sikerül valamit átcsempészni belőle az életünkbe.

      Törlés

Megjegyzés küldése