Alita: Battle Angel

Alita: A harc angyala
Robert Rodriguez (2019)

Bűnös élvezetnek, illetve adott esetben katasztrófaturizmus céljából raktam be, de kellemesen csalódtam. A sok szidalmat szerintem egyáltalán nem érdemli meg. Konzisztens, érthető, a fantáziát engedi szárnyalni, de a felesleges bullshitteléstől mentes. A történetet, főleg a lezárást eléggé elmérték, mert így komoly hiányérzetet hagy, hiába két órás. Abban az esetben működhetne ebben a formában, ha fél év múlva jönne a folytatás... Mindazonáltal én simán néztem volna még, pedig így több, mint egy héttel a megtekintése után abszolút súlytalannak érzem. Nem elég epic, nem elég érdekes, nem elég merész. Viszont mozgalmas, élhető és elég jól néz ki. A cgi-re itt aztán tényleg nemigen lehet panasz. Mindezek javára és ellenére én ajánlhatónak mondom, afelől azonban nincs kétségem, hogy Cameron rendezésében sokkal jobb lett volna. (Nem jó előjelek az új Terminátornak.)   6/10


+ Jennifer Connelly csak mint díszlet van jelen, de annak 10/10-es.
– Christoph Waltz sokadszorra hozza ugyanazt. Unottnak tűnik, meg én is unom.

Megjegyzések