If Beale Street Could Talk

Ha a Beale utca mesélni tudna
Barry Jenkins (2018)

Elmondom őszintén, hogy hogy állok ezzel a filmmel. Megnéztem, végig lekötött és elkönyveltem magamban, hogy jó. Semmiképpen nem lehet rossz, hiszen közérthető, szépen megírt a történet és fontos mondanivalója van. Ráadásul van neki jól kitalált és szépen kivitelezett szerkezete, gyönyörű, jól teljesítő színészei, hovatovább határozott vizuális koncepciója és jó zenéje is. Hogy lehet, hogy még ez sem elég nekem?


Hát simán. Mert elhinni ugyan mindent elhiszek neki, és tényleg ez a legfontosabb egy filmnél. De ha közben végig azt érzem, hogy azért van minden egyes fucking jelenet minimum másfélszeresére húzva és nagy nézésekkel, sok csönddel megtűzdelve, hogy többnek akarjon látszani mint ami, akkor én bizony elvesztem a bizalmamat. Úgy is mondhatnám, hogy not my tempo! Lírai és fajsúlyos akar lenni, de igazából csak fél órával hosszabb, mint ahogy ideális lenne. Jó két pontot bukik ezen.   6/10

Megjegyzések