Creed II

Steven Caple Jr. (2018)

Az érthetetlenül túlértékelt első rész után nem rohantam megnézni a másodikat, de így, hogy most kijött a harmadik, valahogy mégis elért a késztetés. Így utólag teljesen közömbös vagyok vele. Simán kihagyhattam volna, de egyszeri kikapcsolódásnak elment. Viszont, hovatovább, egyébként, egészen a legelejétől fogva olyan érzésem volt, mintha már láttam volna, pedig tuti, hogy nem. Meg azért az alapvetően hamis, csak filmen létező pillanatok elég bosszantóak. Like: a "Mi van ha a gyerek nem fog hallani?" kérdésre érkező tipikus "Minden rendben lesz, ÍGÉREM." válasz. Ki ígér ilyesmit és miért?! Na mindegy! A zenék vackok, pedig elég nagy hangsúlyt fektetnek rájuk. Az ellenfél meg épp csak egy árnyalatnyival mélyebb, mint a régi Rocky filmek vacak, hangtalan antihősei. Manapság ez szerintem már kevés. A bunyók viszonylag jók, a bevált recept ezen része most is működik... Arról viszont elképezelésem sincs, hogy minek ezt még tovább folytatni.   5/10

Megjegyzések