You Are So Not Invited to My Bat Mitzvah

Ne merészelj eljönni a bát micvámra
Sammi Cohen (2023)

Tini vígjáték zsidó közösségben, aggasztó időkben. Jópofa és néha tényleg nagyon vicces, még ha iszonyúan ismerős is minden történeteleme. Elképzelhetetlen, hogy valóság alapja legyen. Minden túl van benne húzva. Legalábbis remélem, mert ha odaát tényleg ilyen durván művi és megjátszott az élet, akkor nagy gáz van. De ettől függetlenül is ijesztő a modern fiatalság élete. Ha belegondolok, én már több mint 25 éve túl vagyok ezen, szóval végérvényesen eljött az ideje, hogy öblös hangon belegépeljem az üres internetes mezők valamelyikébe, hogy "Bezzeg az én időmben!". De nem. Én tök megértő vagyok. És meg is lepődtem, hogy tulajdonképpen nincs új a nap alatt. Nem ültem savanyú képpel, hogy most mégis miről vakerásznak 150%-os tempóval ezek a törpék, mindent kentem-vágtam. Persze ez a készítőknek is dicséret, hogy közérthetővé varázsolták. Csak ne lenne meg ez a stúdiónak összerakottság érzet! Nyilván minden részlegnek és minden producernek megfelelő produktum (kontent!) mehetett csak át a pecsételési eljáráson... Anyways, a Sandler lányok tök jófejeknek tűnnek. Volt pár totál életszerű interakciójuk a faterjukkal, ezek a pillanatok voltak a legszuperebbek... De persze két hónap múlva semmire nem fogok emlékezni belőle.   6/10

Megjegyzések