Crazy, stupid, love.

Őrült, dilis, szerelem.
Glenn Ficcara, John Requa (2011)

Na végre itt van egy modern családi film. Éppen felkapott sztárok (akik ráadásul tehetséges színészek), aktuális és jó történet, szóval garantált a szórakozás. Nevetünk, meghatódunk, pont ahogy kell és akkor amikor kell. Hol a hiba? Mondjuk ott, hogy egy jópofa családi vígjátékban nem feltétlen kéne apukának egy csomó nővel lefeküdni és aztán simán "megúszni" a dolgot egy kis ejnyebejnyével. Miféle példa ez? Rendben van, hogy én elnevetgélek rajta, de én el tudom helyezni az egészet oda ahová való. Az USA-ban PG-13, azaz 13 év alatt szülői felügyelettel megtekinthető (nálunk 12 alatt ua.). Egy 15-16 éves jól táplált, a média által már amúgy is totál besötétített amerikai fiatal mit fog ebből leszűrni? Ez is egy apró lépcsőfok amire nem kellett volna rálépni. Lehet hessegetni, hogy vészmadár vagyok, de látom a kortársaimon, hogy megbotránkoznak a mai tiniken. Pedig épp tegnap volt, hogy mi is annyik voltunk. Én szóltam. I feel so old :D   6/10

Megjegyzések