Deus Ex Musica #6

Telefon Tel Aviv - Fahrenheit fair enough


Az internet délelőttjén, a nagy robbanások idején - amikor nálam még csak épphogy hajnalodott -, teljes sötétségbe burkolózva próbáltam olyan oldalakat keresni, amin új, jó zenéket ismerhetek meg. Egyszer csak valaki ajánlott egy igen neves oldalt (aminek nem jut eszembe a neve és egyébként már rég megszűnt az akkori jogdíjas viták miatt), nekem meg sikerült elvesznem benne. Ami elsősorban ennek a számnak köszönhető, mert ez volt a legeslegelső, amit megláttam a főoldalon és ezt is hallgattam meg legelőször. Akkoriban még túlnyomórészt elektronikus zenét hallgattam és ez nagyon beleillett a képbe. Extravagánsnak tűnt a sok finoman elrendezett zörejszerű effekt miatt (ó ha tudtam volna miket fogok még hallgatni), ugyanakkor érzékeny és romantikus, egy olyan párosítás, amit előtte még nem ismertem. Nem mellesleg egy kivételesen jó album nyitószáma. Mint ilyen, jobbat nem is tudnék elképzelni.

Megjegyzések