Young adult

Pszichoszingli
Jason Reitman (2011)

Kénytelen vagyok azt mondani, hogy Jason Reitman az utóbbi idők egyik leginkább túlértékelt rendezője. Köszönjük, hogy rágyújtott!; Juno; Egek ura. Jó filmekről van szó, de 7-es felé egyik sem emelkedik. Persze lehet, hogy nem is magukról a filmekről van itt szó. A hypemachine ugyanúgy elkapta Alexander Payne-t is az Utódokkal. Hozzáteszem megérdemeltebben. Az előbbiekből már kiderült, hogy nyugodtan folytatható a sor a Pszichoszinglivel. Csak egy hajszál választja el attól, hogy egy igazán szerethető filmmé váljon. Charlize Theronon nem múlott, ő remekül azonosul az Ostoba Libával, ami fájdalmas és vicces is egyben, de valahogy végig ott motoszkál bennem, hogy én ezt nem hiszem el. Sok benne a töltelék, de a vége igen hatásos. Mi valószínűleg többet tanulunk belőle, mint a főszereplő.   7/10

Megjegyzések

  1. Épp a minap töltöttem le. Ööö, akarom mondani, vettem meg a mozijegyet. Nem is hallottam róla korábban - bár ez nem meglepő-, nem sok időm van mostanában felkutatni a filmeket. Kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése