Tomb Raider

Roar Uthaug (2018)

Igen, én vagyok az, aki teljesen váratlan pillanatokban néz meg full feleslegesen olyan filmeket, amelyekre a nézők java már nem is emlékszik. Jajj! Most lelőttem, hogy nem tetszett... Utólag persze könnyű okoskodni, de most a szokásosnál is kevésbé fér bele a fejembe, hogy ezt a projektet hogy sikerült épp így összerakni. Eltapsoltak majdnem 100 millát egy minden ízében másodvonalas, sok sebből vérző koncepcióra. Kezdjük Alicia Vikanderrel. Aki egy irtó tehetséges és gyönyörű nő, de egy hangyányit sem illik a szerephez. Persze mindent megtesz, nem is vall kudarcot, csak hát eleve nem volt esélye a székhez szögezni egy ilyen hevenyészetten megírt karakterrel. A történet olyan amilyen, elég róla annyi, hogy egy pillanatra sem tudott kíváncsivá tenni. A rendezés amúgy okés. Roar Uthaug eddigi legjobbja, de ez ugye felveti a kérdést, hogy mi alapján bízták rá ezt a filmet. A cgi csak pár jelenetben ótvar, mondjuk ott nagyon. Épp akkor, amikor a kalandfilmeknél szokásos otromba túlzásokat próbálják ellőni... Na, mindegy is. Tudtam, hogy ez lesz, de azért megnéztem. Úgy kell nekem.   5/10

Megjegyzések