Late Night with the Devil

Cameron Cairnes, Colin Cairnes (2023)

Nagyon szépen végigviszi a koncepcióját, ezért feltétlen tisztelni kell. A megvalósítás semmilyen szintjén nincsenek hibák vagy döccenők. Csak maga a hangvétel, ami megakad a torkomon. Bele kell menni a játékba, mert komolyan venni nem lehet. A beleélés, mint élményfaktor teljesen kiesik. Itt játékos szórakoztatás zajlik, ha ezt a néző el tudja fogadni, akkor nyert ügye van. Ez a fajta színház nem az én szám íze szerint való, de mint filmkedvelő, nagyon érdekesnek találtam végigmenni velük az úton. Kicsit így kívülállónak éreztem magam, de jól szórakoztam. Viszont, ha nem jó indulattal akarok közeledni, akkor úgy is nézhetem, hogy eleve hibás ez a naiv nézőpont a found footage-dzsel vegyítve. Kioltja egymást a kettő. Nem zavart, de emiatt nincs súlya és emiatt nem tett mély benyomást rám.   7/10

Megjegyzések