Crimes of the Future

David Cronenberg (2022)

Szervusz David!

A régi szép idők emlékére végignéztem az új filmedet, de megmondom őszintén, nem sok örömöm volt benne. Pedig, tudod, én mindennek igyekszem megadni a figyelmet. De amikor már ötödszörre nyögdécsel szegény Viggo abban az örökmozgó csontszékben (aminek az ég világon semmi értelmét nem láttam), eltört bennem valami. Eleve nem igazán értem az egész film felütését sem. Meghatározhatatlan kor, meghatározhatatlan hely, meghatározhatatlan rendszer. És ebbe a filmbe pakolod bele, a külön-külön érdekesnek mondható, de egymással kapcsolatban simán csak inkompatibilis szereplőket. Kötve hiszem, hogy Kristen, Léa (vagy mondhatnék akárkit) tudta, hogy miben vesz részt és miért, mert mindegyikőjük mintha más filmben játszana. Elrugaszkodott, elszállt, öncélú, amit én látni vélek. Áhh, mindegy is. Annyi, de annyi problémám van még, hogy inkább nem is kezdek bele. Ne haragudj, ez most sajnos nem érdemel többet az én időmből.

Maradok tisztelettel, sok filmed rajongója,
Én.   4/10

Ui.: A régi ismeretségre való tekintettel kerekítettem felfele az osztályzatot. :(


Megjegyzések