Night of the Comet

Az üstökös éjszakája
Thom Eberhardt (1984)

Olyan szintre kerültem lelkileg, hogy hirtelen csak egy zombis film tűnt megoldásnak a szenvedéseim enyhítésére. De kivel ne fordult volna elő már ez?! Persze egyből jött a felismerés, hogy az említésre mélóakat már rég láttam, de azért keresgéltem egy kicsit és akkor bukkantam erre. Abszolváltam az élményt, aztán arra jutottam, hogy nem értem miért láttam több listában is ezt a bénaságot. Minden ízében olcsó, irtó gagyi a képi világ, a zene is inkább jópofa minthogy jó lenne. Érdekesség, hogy minden párbeszéd visszhangzik. Nagyobb gond, hogy egyetlen emberhez hasonló karakter sincs. A cselekmény teljesen véletlenszerű. Mintha minden első ötletüket egyből megvalósították volna, anélkül, hogy a következményeket végiggondolták volna. Fontos elem a történetben a titkos csoport, akik megmentenék a túlélőket. Na ezeknek a figuráknak egyetlen értelmes cselekedetük sincs, kizárólag random dolgokat csinálnak. A humor is igen béna. A ritmus. A minden... Meeehhh.   4/10

Megjegyzések