Resurrection

Andrew Semans (2022)

Láthattam volna előre, hogy mi vár rám. Rebecca Hall már az elején is ijesztően néz ki. Szálkás az egész teste, kidüllednek a szemei és direkt olyan ruhái és sminkje van, amivel ezeket hansúlyozzák. Erre és még rengeteg apróságra figyeltek oda készítők. Koncentrált minden. A zenehasználat ritka, de intenzív és hatásos. Eleinte gyanútlanul követtem ezt az idegeivel pengeélen táncoló nőt, a közepe felé már viszolyogtam a folytatástól, a végére pedig teljesen összetörtem. Láttam én már mindenféle filmet, nem tudnak meglepni. De ilyen nyomasztást azért ritkán sikerül átélni. Kurvára elszomorító és kiábrándító irányba halad. Fokozatosan válik egyre kellemetlenebb élménnyé. És nem kímélnek a készítők, nem teszik meg a szívességet, nem ütnek meg fals hangokat, végig egységes és hihető amit látunk... Fuhh, nem is igazán tudom, hogy mit gondoljak róla. Az biztos, hogy nem akarom még egyszer látni. Ugyanakkor szinte hibátlan, lenyűgöző élmény, és nincs kétség afelől, hogy repül a kedvencek közé.   8/10

Megjegyzések