Spider-Man: Across the Spider-Verse

Pókember: A Pókverzumon át
Joaquim Dos Santos, Kemp Powers, Justin K. Thompson (2023)

Na sziasztok, végre megjöttem, én vagyok az, aki az első részt is lehúzta. Hát ez sem tetszett sokkal jobban! De sajnos nincs nagy megfejtés, csak ismételni tudom magam. A készítők ott folytatták, ahol anno abbahagyták. Brutális audiovizuális sokkal támogatva, sokszoros sebességen pörög a sablonos szuperhős sztori. Tényleg nagy szám a rajz és az animáció, de semmi esély kiélvezni. Hol lehet a határa ennek a sűrítésnek? Lesz olyan végre, hogy egy másodpercbe 5 utalás/poén/geg lesz betuszakolva? Már nem vagyunk messze... Hiába van 5x annyi munka benne, mint egy másik animációs filmben, ha túlnyújtott és unalmas akciókat és gyenge, 1000x látott drámát kapunk vele. Továbbá - már én is unom magam, ahogy leírom - bármi, bámikor megtörténhet, semminek nincs súlya. A játékidőt sem értem. Kb. 3/4 óra, mire elkezdődik a tárgyalás. Eleve az egész film csak egy felvezetés, szóval kapunk megint egy jó adag álcázott eredettörténetet. Na bumm, és ennek kell örülni. Van még egy csomó olcsó és ismert poén (pl. hatalmas akció közben ritmusváltás, két másodperc állókép poénnal, majd folytatódik a zúzás), ugyanazok a menőnek szánt zenék, meg... Áhh, whatever. Nem értem az éltetést.   5/10

Megjegyzések