Remember Me

Emlékezz rám!
Allen Coulter (2010)

Az ilyen atombomba jellegű fordulat könnyen ki tudja nyírni a filmélményt. Itt is odavág egy óriásit, és totál megértem, ha valakit felháborít vagy kidobja az élményből. Én csak meglepődtem és elgondolkodtatott, de szerintem nem rontotta le a filmet. Merthogy nélküle is kiválóan működik, csak így kap egy más színezetet. Vagy nézhetjük onnan is, hogy nem engedem magam kizárni miatta az addigi remekül felépített drámából. Egyébként is kizárólag a film legvégére korlátozódik, mint egy adalék, egy lecsatolható rész. Kicsit méltatlan is, hogy erről kell beszélni, mert a film addigi 95%-a több szót érdemelne. Szóval képtelen vagyok nem pozitívan visszaemlékezni rá, mert tele van szuper karakterekkel és feltöltött energiával. Sok szereplő nagy utat jár be és felemelő, ahogy sikerül túllépniük önmagukon és a gondjaikon a végére. Egy kiválóan felépített, folyamatosan épülő kapcsolatrendszer ez a családi dráma. A környezet, a miliő miatt egész egyedi hangulata van, ez is elég sokat dob raja. Pattinson még csak bontogatja a szárnyait, de nagyon szimpatikus amit csinál. Mellette tök jó az ismeretlen Emilie de Ravin és a mindig ügyesen szemétkedő Pierce Brosnan is. Méltatlanul elfeledett film.   8/10

Megjegyzések