21 Jump Street

21 Jump Street - A kopasz osztag
Phil Lord, Chris Miller (2012)

Nincs kedvem hosszan kifejteni, hogy miért, de nem valami vicces. Ha valami csak úgy magában hülyeség, mint például az Ananász Express, akkor az vicces. De ha megpróbálnak neki egy olyan hátteret kialakítani, ami alapján rá lehet fogni, hogy tanulság, aktuális témával foglalkozó gondolatok (környezetvédelem vagy a túlerőltetett mobilmánia) is vannak benne, az esetlen. Nem tudom minek a nagy lövöldözés, nem értem miért beszélik meg közben minden ügyes-bajos dolgukat, nem értem Channing Tatum mit keres a vásznon, nem értem Ice Cube miért ordít, nincs értelme a nagy összeveszésnek és az erőltetett színpadi őrületnek... Minden benne van ami egy filmben benne kell, hogy legyen. Hiszen szakemberek! Tudják, hogy bele kell rakni, csak azt nem tudják, hogy mitől működik. Nincs varázslat, ez egy tákolmány.   4/10

Megjegyzések

  1. Az Ananász expresszt utáltam, de ez tetszett, a történet minden bárgyúsága ellenére :) Eleinte meg se akartam nézni, de végül nagyon kellemesen csalódtam, ez a fajta humor közel áll az ízlésvilágomhoz.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése