All That Jazz

Mindhalálig zene
Bob Fosse (1979)

A korához képest nagyon kiforrott ez az előadásmód. Szépen adagolja a történetet, szuperül szúrkálja közbe a purgatóriumi (vagy milyen) jeleneteket, stb. A vágás, a szerkesztés simán elmenne egy modern filmben is. Nekem talán túlságosan is kimért így, de lehet, hogy csak azért, mert a sztori szerintem egy kicsit soványka. Nem azt mondom, hogy ne lenne szépen kidolgozva, de a játékidő javát azért mégiscsak zene és tánc teszi ki. Ez pedig azért baj (és csak azért), mert nekem nem tetszik. A grand finálé a maga tizenplusz percével már eléggé próbára tette az idegeimet. Hovatovább, szerintem Roy Scheider bődületes miscast. Az ő fizimiskájával, akármennyire ügyesen is próbálja elhitetni, egész egyszerűen nem adja ki ez a karakter... Értem én hogy miért rajonganak ezért a filmért sokan, de tőlem az ízlésbéli inkompatibilitás miatt csak egy elismerő biccentés jár.   6/10

Megjegyzések