Slash/Back

Nyla Innuksuk (2022)

Én tényleg mindent megteszek, hogy megtaláljam az érdekes műfaji filmeket. Nem tehetek mást, mert olyan durván le vagyok fáradva a nyár meg iskolakezdés meg anyámkínja miatt, hogy képtelen vagyok megterhelő filmeket nézni. Már magam is unom, de egyelőre ez van. Szóval még egy inuit közösségben játszódó, Thing utánérzésnek is képes vagyok nekiállni, ha 5 perccel korábban értesültem a létezéséről. Fuck. De azért nem volt egy rossz élmény! Nem elveszett film, mert a környezet szokatlan, és tök jópofa társaságot rántottak össze. A szocio portré erről a közösségről nagyon is érdekes. Viszont ahogy haladunk előre a játékidőben, egyre inkább lendületet veszít. Nincs kidolgozva a történet. A műfaji oldala pedig teljes mértékben érdektelen, a vége meg csak úgy el lett harapva... Úgyhogy sajnos nem tudom azt mondani, hogy érdemes lenne megnézni. Ahogy mondtam is, fuck.   5/10

Megjegyzések