In a Violent Nature

Chris Nash (2024)

Nagy megfejtések hangzottak el ezzel a filmmel kapcsolatban is, de seráfütty! Majd én megmondom a tutit! Száz szónak is egy a vége, a lényeg az, hogy jó e nézni. Hogy hogy áll fel utána az ember. És én eléggé bírtam. Jó volt nézni. Csodásan van fényképezve, jók a beállítások, szép a táj, a hangkulissza beránt, szuperek a zenék. A gore pedig elképesztő. Az a fajta extremitás, amiről nem tudod levenni a szemed. Szóval az audiovizuális prezentáció egyértelműen átlagon felüli és izgalmas. A tempóval nekem nem volt bajom, jól esett a lassúsága. Az viszont sajnos nem volt egységes és magától értetődő, hogy mikor melyik jelenet rövidebb vagy hosszabb. Ezen az oldalán még bőven lett volna dolgozni. Illetve a lezárás nekem elég semmitmondó. Vagy csak elment mellettem. Összességében szerintem érdekes kísérlet és a megkapó stílusa miatt tökre szomorú, hogy nem tudom jobbra osztályozni.   6/10

Megjegyzések