Thelma

Josh Margolin (2024)

Nem csoda, hogy felkapták, mert amit ígér, az a túláradó, szívet melengető cukiság, egy jó nagy adag életbölcsességgel és tanulsággal. Ki ne szeretné ezt? És ezek benne is vannak valamilyen szinten, de az én élményem félúton teljesen félrement, szóval ne legyen annyira egyértelmű az ujjongás. Tulajdonképpen végig azt éreztem, hogy ezt én már ismerem. Örökkévalóságnak tűnt ahogy végigmegyünk a jeleneteken, melyeknek már a legelején tudtam, hogy mire futnak ki. Türelmetlenül tudtam csak nézni, mert minden esemény jellegtelenül zajlik, semmilyen aspektusa nem tudott lázba hozni. Szarul néz ki, rossz a poénok ritmusa, erőltetett a sztori, a karakterek is csak fél szívvel megírt kezdeményeknek tűnnek, ráadásul a főszereplő Fred Hechinger is irtó idegesítő. Úgyhogy csak az az érzés maradt közben, hogy végre jussunk tovább. Feelgood, ami inkább csak simán boring.   5/10

Megjegyzések