Bridesmaids

Koszorúslányok
Paul Feig (2011)

Hogy mi vett rá ennyi idő után a megnézésére? Maximum valami hosszú és teljesen érdektelen szóáradatot tudnék idevetni erről, úgyhogy nem untatok senkit. Mindegy is. A lényeg hogy megnéztem és végre minden 9 éve kételyek közt vergődő filmkedvelő megtudhatja, hogy valójában ez egy inkább rossz, mint jó film. De éppen a határon mocorog, jobb pillanatomban akár át is fordulhatott volna a másik oldalra.


Párszor felnyerítettem közben, szóval tud erős hatást elérni. Ám ez nem egyértelmű pozitívum, mert ezt is csupán azért tudja, mert túltolja a szekunder szégyent gerjesztő, de jó hogy nem én vagyok helyzeteket. Közben vannak pillanatok, amikor el lehet csípni értelmes mondanivalót is, de alapvetően a történet elég gagyi. Főleg annak tudatában, hogy ezek a over the top, improvizatív őrültködések mélyen bele lettek írva, tehát nélkülük értelmét veszti, így viszont a valóságosságtól esik túl messzire. Ha ezeket elkülönítve lehetne kezelni, nekem könnyebb lett volna megbarátkozni vele. Egyébként a túlpörgetett tempója, a párbeszédtenger típusú előadásmódja és az általános egyenetlensége miatt amúgy se tudnám megszeretni, szóval whatever. Kihagyhattam volna.   5/10

Megjegyzések