One Night in Miami...

Regina King (2020)

Feketeöves jogvédőnek vagy fekete-szakértőnek kellene lenni ahhoz, hogy a hitelességet és a hangsúlyokat értékelni tudjam. De mivel én egy kelet-európai, nímand filmkedvelő vagyok, csak a megérzéseimre és a - szerény tudású személyem által értelmezhető - ténylegesen átadott információkra tudok hagyatkozni. Az kétségtelen, hogy mind a 4 figura érdekes, a végére kialakult vita és az állaspontjaik ütköztetése roppant izgalmas. A forgatókönyv azonban elég nehezen lendül bele. A film első fele, nincs mit szépíteni ezen, unalmas. Nekem, aki alig tud valamit ezekről az emberekről, az apróságok és a nüanszok, amik esetleg az értelmét jelentenék a lassú indításnak, semmit nem mondanak. Egyébként nem is vagyok meggyőződve arról, hogy egyáltalán benne van az a tartalom, ami megtölti ezt a majd két órát. A casting nem rossz, de a tüzet, az átütő erőt nem éreztem ki semelyikükből sem. Ezek most ilyen béna, egyszeri filmnéző problémák, de nem elég látványosak az alakítások, a tempó nem kap el, toporogni érzem a cselekményt... Szóval azt azért nem mondom, hogy megbántam volna, de ebből a szituációból egy sokkal hatásosabb filmet is lehetett volna csinálni.   6/10

Megjegyzések