The Marsh King’s Daughter

A lápkirály lánya
Neil Burger (2023)

Ha rögtönítélő bíróság lennék, akkor már a nyitánynál ítéletet mondtam volna. Kutakodni kellene a filmtörténelemben, mert most kapásból nem jut eszembe egy példa se, de az biztos hétszentség, hogy csak nagyon ritka esetben kiváló egy végig erősen szűrőzött képi világú film. De egyébként túl tudtam lépni rajta, csak ahogy máskor sem, most sem értem a miértjét. Nálam instant ellenszenvet vált ki, ha nem természetesek a színek... Az utolsó, eszkalálódó szegmensig én tudtam menni a történettel. Tetszettek az emberi kapcsolatok, Daisy Ridley és Ben Mendelsohn játékában is vannak finomságok. A végén viszont az erőszak elég fals hangot üt meg, mindkét oldalról. A tempó, a hangulat megnyerő, de így összességében csak egynek elmegy kategória. Ez a rosszabb láplányos film a kettő közül.   6/10

Megjegyzések