Jack Reacher

Christopher McQuarrie (2012)

Nem lett volna ez rossz. Helyenként ott táncolt a határon, de végül mégsem sikerült élveznem. Meglepő módon egész sajátos hangulata van; valami amire nem számítottam. Kicsit kilóg a tucattermékek közül. A hanyag módon (vagy épp direkt) érdektelen jelenetekkel megtöltött történetvezetés, a direkt tompán puffanó poénok, a katasztrofális színészi játék, így együtt hajszál híján átlendül egy más értelmezési síkra, ahol más jelentést kaphatott volna. Mégis megmarad ígéretnek, egy amolyan majdnem filmnek, mert semmi nincs ami megadja az utolsó üdvözítő lökést. Tom Cruise lett volna talán aki a legtöbbet tehette volna, de ő egész egyszerűen egy csőd ebben a filmben. Érdemes visszapörgetni pár jelenetét odafigyelve, hogy mennyire mű és hiteltelen a lehetséges színészi játék tárházának bármely szintjén. Aztán ott van például az autós üldözés - amit mára teljesen elfelejtettek Hollywoodban még iparos módon is készíteni -, egy az egyben ki lehetne vágni a filmből és semmit nem veszítenénk vele. Kivéve persze a poént a végén. A produkció egészét nézve azt azért nem mondom, hogy nem érdemes megnézni, de sokra nem kell számítani.   4/10

Megjegyzések

  1. Minden szavaddal egyetértek, annyi különbséggel, hogy nekem valamivel jobban tetszett Tom Cruise játéka. :)

    Tudom-tudom, én elfogult vagyok. :D

    VálaszTörlés
  2. De egyébként nekem általában semmi bajom nincs a színészi teljesítményével. Sőt! Néha kifejezetten jól nyomja. Ez itt viszont a csodás ellenpélda. Néha nem tudom értelmezni, hogy mit csinál.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése