Parasite

Élősködők (Gisaengchung)
Bong Joon Ho (2019)

Érdekes, hogy ez ilyen ünnepelt, kiemelkedő siker lett. Vagyis nem ez az érdekes, hanem az, hogy ehhez képest engem mennyire hidegen hagyott. Persze nem vagyok vak, értem és látom, hogy milyen frankón össze van rakva. A sztori furfangos, mélyen át van itatva humorral, Joon-ho Bonghoz - és úgy általában a felénk is elérő koreai filmekhez - híven érdekesek a karakterek, amivel most is különleges, egzotikus hangulatot sikerül kölcsönözni. Aktuális témát boncolva állít görbe tükröt, a néző kicsit okosnak, élvonalban járónak érezheti magát általa. A kivitelezés hibátlan, maximálisan professzionális... De azért én nem dobtam hátast tőle. Nem tudok nagy megfejtést mondani, nem fogok ráébreszteni senkit arra, hogy igazából nem is annyira nagy szám. Egész egyszerűen engem nem nyűgöztek le a húzásai.   7/10

Megjegyzések