Godzilla vs. Kong

Godzilla Kong ellen
Adam Wingard (2021)

Így utólag nem is tudom eldönteni már, hogy mi vett végül rá erre a förmedvényre. Wingard neve húzóerő volt, de most már megfogalmazódik bennem, hogy ő a The Guest-tel egy klasszikus one hit wonder csak. A másik meg talán a kíváncsiság, hogy hol tart ez az értelmetlen, bugyuta zsáner. Egyébként sose értettem ezeket, és szerintem nem is láttam jó óriásszörnyes filmet ever. Mindegy is, a lényeg, hogy nekiálltam és csodák csodájára végigültem. Pár perc után már nyilvánvaló volt, hogy ez egy kapokodó, értelmetlen, összelopkodott ostobaság. Ízléstelen emberek techdemója. Semminek sincs súlya, csak összeillesztettek elemeket, meg alibiből írtak valamit hozzá. Millie Bobby Brown az egész élmény legalja, ő rémesen irritáló.   4/10

Megjegyzések