Solomon Kane

M. J. Bassett (2009)

Megélhetném egyfajta válságként is, hogy most kb. zéró ingerem van a kritikus társadalom által éltetett, a világ élvonalba tartozó, elismert filmeket nézni, de én inkább csak simán követem a váratlan irányokba tartó kíváncsiságomat. Láttam én már mindenféle filmet a Trash Humpers-től kezdve a legújabb Marvelekig, szóval igazán újat amúgy se tudnak mutatni. És bevallom őszintén, egyre jobban zavar, hogy úgy általánosságban mennyire lenézik a műfaji filmeket.


Mert például itt van ez a számomra eddig teljesen ismeretlen dark fantasy akármi. Elég lesajnáló értékelései vannak, szóval tényleg csak egy hajszálon múlt, hogy egyáltalán megnézzem. Abszolút nem bántam meg. Nemcsak egyszerűen korrekt, hanem egyenesen üdítő a mai kopár szuperhősfilmekkel telített látványfilmek és a mocskos orbáni valóság világából. Rövid, velős, fals hangoktól mentes. Nem újít meg semmit, de ügyesen használja a bevált dramaturgiai elemeket. Kikapcsol a gördülékenyen haladó cselekmény. Karakteresek a színészek, jó a látvány, nem zökkent ki semmi. Kiváló szórakozás.   7/10

Megjegyzések