Ted

Seth MacFarlane (2012)

Messzemenő következtetéseket nem vonok le, de több olyan dolog zavar benne, ami úgy általánosságban a mai vígjátékokban szokott. Most inkább összeszedem listában, hogy itt mi volt a gond:

- Fingós, szaros poén egynél több egy filmben bármilyen esetben sok.
- A fű, mint kötelező kellék, már lassan tényleg gyanúsan sokat szerepel az amerikai filmekben.
- Marky Markot kedvelem, de ebben a filmben teljesen idegennek tűnt az alakítása, nem állt össze a figura.
- Mila Kunisnak nemcsak a szépsége, a színészi képessége is jócskán túlértékelt.
- Mark Wahlberg és Mila Kunis párosa egyáltalán nem illik össze, a kémia kettejük között 0.
- Az agresszív, törtető maci figurája túl erőltetett.
- A Mila Kunis által (már nem először) játszott expresszív női szerep - biztos én vagyok ilyen maradi - a mai fiatalok által is előszeretettel követett példa, a nők egyik legkevésbé vonzó tulajdonságát teszi egyre inkább elfogadottá.
- A történethez maximum lazán kapcsolódnak a poénok, nagy részük csupán egy ötlet amit beleraktak a filmbe és úgy ott van.
- Gyenge a történet, igazi tanulság nincs, ami van az kb gyerekmese szintű, a film tartalma viszont egyértelműen felnőtteknek szánt. A kettőt én nem tartom összeegyeztethetőnek. (Kivéve ha az agy elsorvasztása a cél.)

Nem mondom, hogy nem nevettem rajta, de összességében rossz iránynak tartom ezt a fajta filmezést. Ha tehetem, több ilyet nem nézek.   4/10

Megjegyzések

  1. Ha már "mackó", akkor ezt a filmet ajánlom!
    Egyszerűen remek!

    Teddy Bear
    http://www.rottentomatoes.com/m/teddy_bear_2012/

    VálaszTörlés
  2. Na? Ígéretes? :)

    VálaszTörlés
  3. Egyedül a lista utolsó pontját érzem jogosnak, a többivel nekem nem volt gondom. A legnagyobb bajom az volt, hogy időnként sok volt a szünet két vicc között, a végére meg nagyon elkezdték erőltetni a romantikát. Ennél töményebb agybaszásra vágyom, amennyiben lesz 2. rész, de ez is remek szórakozást nyújtott, gyermekbetegségei ellenére is. 7/10

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem nagyon bosszantottak ezek, így nem tudok rendesen kikapcsolni közben. Koherens, értelmes vígjátékokért sírok, mint a Közös többszörös vagy az Idétlen időkig.

      Törlés

Megjegyzés küldése