Ils

(Them)
David Moreau, Xavier Palud (2006)

Román-francia home invasion stílusgyakorlat, elhasznált amerikai sablonra. Persze megrémiszt, hogy ilyesmi megtörténhet, de inkább a helyzetbe belegondolva, nem konkrétan a film hatására. Az elkövetők kilétének homályban maradásával elkerülik a nevetségessé válást, ugyanakkor kiesik az egész pszichológiai hadviselés ütőkártya és részben ennek köszönhetően nem sikerül maradandó élményt nyújtani. A valószínűsíthetően ultra alacsony költségvetés ellenére a képminőséget leszámítva technikailag rendben van, minden szinten teljesen vállalható. Aztán semmi több. Ha osztályoznék fél pontokkal akkor 4,5 lenne, de a szimpatikus hozzáállás és az áldott jó szívem miatt megkapja az 5/10-et.

Megjegyzések

  1. Nos, te vagy az első ellenpélda. A körülöttem lévők szerették, én is. Bár pontozási habitusodat ismerve, ez nem is számít gyengének, és ahogy elnézem ízlés terén is tágabb a perspektívád, és jóval több filmet is nézel mint én. Egy valami még: a sablon tényleg amerikai, de a kivitelezés abszolout európai, sőt a vége miatt akár skandináv is lehetne :)

    VálaszTörlés
  2. Jól érzed a dolgokat. :) Egyébként mindig hangoztatom, hogy roppant nagy szerepe van annak is, hogy mikor, milyen körülmények között, életed milyen szakaszában tekinted meg. Simán el tudom képzelni, hogy máskor jobban ütött volna. De egyáltalán nem bántam meg, hogy megnéztem :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése