Mama

Andy Muschietti (2013)

Újabb unalomba fulladó ijesztgetős. Ezzel konkrétan az a legnagyobb gondom, hogy már a legelején kiderül a természetfeletti jelenléte, tehát meg se próbálják elhitetni a létező magyarázat lehetségességét. Áhh, belefáradtam én már ezekbe a szellemesdikbe. Amikor tizenévesként néztem, épp kezdtek elterjedni ennek az úttörő ősei, akkor újnak hatottak, sikert sikerre halmoztak, de sokkal kreatívabbak is voltak. Ma már ennyi nem elég ahhoz, hogy izgalomban tartson. Hol van ez a Temetetlen múlt finoman kimért stílusához és hajszálpontos ritmusához? Bizony sehol. Jessica Chastain amellett, hogy katasztrofálisan néz ki, játékával se tud érdemben hozzátenni, tényleg bárki ott lehetett volna a helyén. Én a helyében letagadnám, amúgy is nehéz felismerni. Technikailag jó a film, profi a megvalósítás, de ez már alap elvárás, említeni se nagyon érdemes.   4/10

Megjegyzések

  1. Ez viszont ennek ellenére is érdekel, továbbra is. :) De én mivel óriási horror fan vagyok, ezért nekem mindegy milyen lesz. Alapból nem várok soha semmit egy horrortól, mert ez az a műfaj, amiben maradandót alkotni kb. 10 évente sikerül egyet (pl. Kör), épp ezért csalódni se tudok bennük. Ha szar, max legyintek egyet, de mindig izgalmas őket betenni egy pizza mellett. :)
    Chastain-t is nagyon bírom, szóval ő is a film mellett szól.

    VálaszTörlés
  2. Én is így voltam egy darabig, aztán mostanra megcsömörlöttem. De azért még csak megpróbálkozom az ígéretesebbekkel. :)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom én is. Az van, hogy pont a múlt héten keveredtem a poszteréhez ami igencsak megtetszett nekem. Aztán megnéztem az IMDB pontot (amire nem adok de azért mindig lecsekkolom) aztán láttam, hogy lehúzzák. Szóval nem törtem ezután magam, hogy lássam, pedig spanyol vonatkozású is, amely kitűnően megfér skandimániám mellett. Úgyhogy most sem érzem magam kisegítve, egyszer lehet én is bevállalom. Egyenlőre viszont örülök, ha a Fejvadászok megnézéséig eljutok, amely hatalmas elmaradásom :)

    VálaszTörlés
  4. Hát loire, ha rám hallgatsz gyorsan megnézed a Fejvadászokat és ezt elfelejted a fenébe. Egyébként én is le vagyok maradva még vele.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése