Escape plan

Szupercella
Mikael Håfström (2013)

Legyen elég annyi, hogy nem olyan borzalmas. Gondolkodást nélkülöző szart akartam nézni és majdnem azt is kaptam. Csak sajnos közben annyira unatkoztam, hogy a végére kicsit bele-belekólintottam (a fene vigye el a kényelmes kanapét) aztán mire feleszméltem, már a fordulatot kellett volna értelmezni és a megfelelő mennyiségű információ hiányában ez nem jött össze. Úgy látszik most én voltam a teljesen agyatlan, a film csak majdnem. Utána azért óhatatlanul azon kezdtem el gondolkodni, vajon mik is a nagy elődök, amik lazaságból hozták ennek a szintjét és nem lehetett még érezni az izzadságszagot, ahogy ezren próbálják meg kitalálni, hogy mitől is működnek az összepakolt összetevők. Kicsit más téma, de a napokban néztem újra a Mad Max Beyond Thunderdome-ot és az bizony egy teljesen átlagos rendezésű film, viszont fantasztikusan erős az atmoszférája. Hát hol van ez ettől kérem szépen?   4/10


Stallone arca értelmezhetetlen, a játéka szokásosan rossz, Schwarzenegger viszont egyenesen minősíthetetlen. Ilyenkor még inkább felértékelődik Cameron meg azok a rendezők munkája, akik ki tudtak belőle hozni valami értékelhetőt. Azért még arra is kíváncsi vagyok, hogy Håfström előáll e végre egy rendes filmmel, vagy végképp beáll az iparosok közé.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése