Mission: Impossible - Rogue Nation

Mission: Impossible - Titkos nemzet
Christopher McQuarrie (2015)

Mentális és fizikai fáradtságom ideiglenes kiiktatására valami könnyedet szerettem volna nézni. Erre esett a választás, mert hirtelen nem találtam semmi mást. Végig bírtam nézni és csak a végén kezdtem nagyon unni, ez az előző részhez képest igen nagy előrelépés. Kicsit talán óvatosabban röpködnek a nagyon hihetetlen mutatványok, de azért elég sok így is a wtf pillanat és logikailag is gyakran kikezdhető lenne. Persze tudom, hogy nincs értelme, mert ez egyszerűen ilyen. Ha megpróbálok eltekinteni attól, hogy ez mennyire nem tetszik, nagyjából annyi marad, hogy fondorlat követ fondorlatot és rettentő nehéz értelmes összefüggést találni a történet elemei között. Azért vannak jó poénok meg Rebecca Ferguson, de ilyen vadul szétvágott akciójelenetekkel, meg ilyen indokolatlanul hosszú játékidővel nem tudok mit kezdeni. Átverés az egész. Egy csak ismerős és pillanatok alatt beazonosítható szituációk összevágásából álló katyvaszt képtelen vagyok jónak értékelni.   4/10

Megjegyzések