Deathtrap

Halálcsapda
Sidney Lumet (1982)

Nem vagyok jó abban, hogy hozzáidomítsam magam ehhez a kötött, whodoneit típusú filmszerkezethez. Meg a teátrális színjátszáshoz. Meg a túl sok fordulathoz. Meg a karakterek érdekeit és motivációit felülíró cselekményvezetéshez. De ahhoz képest, hogy tényleg csak két lépés távolságból, messzi megfigyelőként, a legkisebb érzelmi bevonódás és átélés nélkül vagyok kénytelen végigülni, egész jól elvoltam vele. A Caine-Reeve páros még ezt a túljátszott, túlbeszélt előadásmódot is képes szórakoztatóvá tenni. Volt hogy kicsit meglepődtem meg nevetgéltem, illetve a stílustól való idegenkedéstől eltekintve, látom benne az érdemi munkát és intellektuálisan is izgalmasnak tekinthető. Csak hát sajnos esélye sincs mély nyomot hagyni bennem.   6/10

Megjegyzések