Uncharted

Ruben Fleischer (2022)

Bírnám én a kalandfilmeket, ha a készítők java nem képtelen túlzásokkal akarná eladni. Sosem értettem ezt a kényszert, hogy mindenáron az irrealitás irányába kell átlépni, amikor kicsivel kevesebbet lódítva még olcsóbban kivitelezhető is lenne, és nem feltétlen kevésbé látványos. Na, de mindegy is. Betegen néztem meg, máskülönben nem is álltam volna neki. Tipikus újkori gigaprodukció, amelyben a sok erőlködés ellenére minden teljesen felejthető válik. A főszereplők még hagyján, mert jó színészek játsszák, de a mellékszereplők eleve teljesen érdektelenek. Az akciók a végére már ilyen óvodás szintű nagyotmondásra alacsonyodnak le... Az mindenképpen meg fog maradni, hogy ennél ízléstelenebbül tolt kék-narancsárga erőszakot eddig még nem láttam.   5/10

Megjegyzések