christmas'12

A karácsonyi lemezeket kifejezetten kerülöm, bár van pár album ami általában ilyenkor kerül elő. Ezek közül egyik se karácsonyi, csak valamiért ahhoz kapcsolom a hangulatát. Ilyen például a Person Pitch, hogy egyből egy nagyágyút mondjak... Régebben elég sok válogatást csináltam, aztán egy jó ideje kettő-három ha összejön egy évben. Esemény, hangulat és sok jó, egymással valamilyen kapcsolatban álló zene kell hozzá, úgyhogy nem mindig jön össze.
Most egy amolyan laza, kötetlen, karácsonyra hangoló, vidám, meghitt (!) és végül, de elsősorban egyszerű, könnyen befogadható menüt tákoltam össze. Javarészt egy délután pattintottam egybe őket, ötletszerűen, ahogy jöttek. A végén azért kicsit morfondíroztam, mégis mi passzolna még bele, de a végeredmény szerintem a nagy kor- és az ordító stílusbeli különbségek ellenére is eléggé egységes. Azért mindenképpen megjegyezném, hogy az összes szám nagy kedvencem, tehát meg se próbáltam egy másoknak megfelelő összeállítást csinálni, abszolút az én szám íze szerint készült. Nekem sok örömöt okozott, remélem másnak is fog legalább egy keveset. Boldog karácsonyt!      Letöltés


1. Fleet Foxes - White Winter Hymnal
2. The Clientele - Bookshop Casanova
3. Beach House - Silver Soul
4. Low - Somethings Turning Over
5. Super Furry Animals - Run-Away
6. My Morning Jacket - Off The Record
7. J. Mascis - Is It Done
8. Jeff Buckley - Last Goodbye
9. Toro Y Moi - New Beat
10. The Clash - Train In Vain
11. Joanna Newsom - On A Good Day
12. Brian Eno - By This River

Megjegyzések