Lawless

Fékezhetetlen
John Hillcoat (2012)

Igaz, hogy a csapból is Jessica Chastain meg Tom Hardy folyik, mégis mindegyikőjük újra meg tud felelni. Még ha különböző okokból is. J. C. azért, mert rohadt jó színésznő, T. H. meg azért, mert mindenhol majdnem ugyanazt játssza, azt viszont rohadt jól. Aztán ha már a színészeknél vagyunk, itt van Guy Pearce esete. Tipikus, mert ő az a fajta karakterszínész, aki nem visz el a hátán egy filmet, de kisebb szerepekben brillírozni tud. Van akinek csak az ilyen nagyobb szabadságot nyújtó, kis szerepek fekszenek igazán... Na és itt van Mr. LaBeouf! Akinek háromszor kell megnézni a nevét, hogy le tudjam írni. Még nem békéltem meg vele, de nem zavart a jelenléte. Lehetett volna sokkal rosszabb is. A teljesség kedvéért, mindenképpen szót érdemel Mia Wasikowska (neki könnyebben megjegyeztem a nevét), aki nyúlfarknyi szerepében megint flawless... Ahogy Gary Oldman is, de ezt mindenki tudta előre.


Hogy magáról a filmről is essen szó, sokkal jobb, mint ahogy azt az előzetes információk alapján előre kalkuláltam. Tetszik hogy valós események adják az alapot. Bár a végén kicsit bullshit a lövöldözés, de Nick Cave egyáltalán nem vallott szégyent. Korszerű zsánerfilm, és mint ilyen, igazból nem túl emlékezetes, újításai sincsenek, viszont ha az átlag mozifilm hozná ezt a szintet, egy jobb világban élhetnénk.   6/10

Megjegyzések

  1. Éppen a minap töltöttem le, de még nem néztem meg. Ezek szerint érdemes. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, szentem nem bánod meg a ráfordított időt. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése