The Endless

Justin Benson, Aaron Moorhead (2017)

Még csak írni sincs róla kedvem, pedig nagyon lelkesen álltam neki a kiéhezettségemnek (10 nap új film nélkül!) és a hirtelen jött pozitív visszhangnak köszönhetően. Így utólag nézem, hogy ezek a srácok csinálták a Spring-et is. Az is egy érdekes felvetés volt. Egy újszerű hangvétel, egy megbolondított zsánerdarab. Nem tántorítanak a fiúk, ez is hasonlóval próbálkozik, csak nehezebben meghatározható, hogy miből is merítenek. Sci-fi, misztikum, szekta téma, testvéri kapcsolat, ilyesmi. És persze ez mind nagyon is rendben lenne, de van egy rettenetesen nagy bökkenő. Már a legelejétől teljesen érdektelenek a szereplők. Egy hangyányit sem mozgatja meg a fantáziámat a történetük, de még a misztérium sem. Valahogy megéreztem, hogy semmi érdekesre nem lyukadnak ki végül és ez nagyon beigazolódott. Régen untam már ennyire filmet. Megpróbáltam, de nem ment. Beleolvasgattam a pozitív kritikákba, de nem, nem ugyanazt néztük. Számomra ez egy blöff, egy zagyva, üres valami. A megvalósítás korrekt... bár, ha jobban belegondolok, ez a sárga képi világ elég zavaró... na jó, nem gyilkolom le egy nagyon alacsony osztályzattal.   5/10

Megjegyzések