Booksmart

Éretlenségi
Olivia Wilde (2019)

Éreztem én, hogy nem kell erre azonnal rárepülni. Teljesen indokolatlan a nagy felhajtás körülötte. Egy tök átlagos sztori, tele unásig ismert mozzanatokkal. So over the top. Túlzások, harsányság, mismásolás, elnagyoltság. Egyáltalán nem életszerű. A klasszikus iskola szerinti, bevált forgatókönyv; minden labda feldobva, minden labda leütve. Az első fele kizárólag újrahasznosított anyagból épül fel. Pár igazi pillanatot sikerül csak kisajtolniuk a vége felé. A soundtrack nagyon nem az én ízlésem szerint való, de kicsit mintha a szereplők világával se stimmelne. (Igazából felettem járt el az idő.) Pozitívum, hogy sok érdekes arcot találtak. Mondjuk nincsenek rendesen megírva, de legalább változatosak. Diana Silvers kap egy szivecskét, meg amúgy a két főszereplő is szimpatikus lenne, ha nem karikatúrákat játszanának. Szóval a hype-ot nem érdemli meg, de én is megengedő vagyok vele, mert ártalmatlan. Valahogy mégsem visz rá a lélek a "jó" osztályzatra.   5/10


+ Olivia Wilde nem elveszett rendező, nem rajta múlt.

Megjegyzések