Berserk: The Golden Age Arc I. – The Egg of the King

Toshiyuki Kubooka (2012)


Az eredeti sorozat nekem kimaradt, ezt viszont septiben megnéztem amikor értesültem a létezéséről. Nem bántam meg, csak most várhatok a következő két részre… Mondtam már, hogy nem szeretem a sorozatokat? Pedig ez nem is olyan értelemben sorozat. Na! Bulcsit félre, jöjjön a lényeg:

+ igényesen kidolgozott, látványos
+ elég jelentős mértékben számítógéppel készítették
+ durva, véres (ez valakinek lehet – is)
+ középkori hangulat, animében ilyet még nem láttam
– egyszerű forgatókönyv
– gyenge vágás, elsötétülő képernyő többször is
– a történetre sajnos kisebb hangsúly fektettek, mint a látványra, pedig lenne itt mit mesélni
– rövid (ezt orvosolják a következő résznél)
+ van benne lehetőség bőven, csak kéne egy komoly rendező neki
– a "hősöket" ennyi idő alatt nem lehet megkedvelni

Összességében jól szórakoztam, de hogy pozitív irányba dőlt a mérleg, az a következő részekbe vetett bizalomnak is köszönhető.   6/10

Megjegyzések