Janghwa, Hongryeon

Két nővér
Jee-woon Kim (2003)

Beteg. Kerestem a szót vagy két hétig, de nincs ami ennél jobban jellemezné. Komolyan rosszul éreztem magam utána. Az amerikaiak által lefektetett alapokra, vagyis egyszerű műfaji klisékre épül, viszont nagyon ügyesen használja őket. Az átültetés erre a fájdalmasan elkeserítő, tagadhatatlanul koreai történetre, több, mint sikeres. Az az igazság, hogy egyáltalán nem esik jól visszaemlékezni rá, mert annak ellenére, hogy odaszegezett a kanapéra, borzalmas élmény volt és ez itt most komoly dicséret. Szinte fullaszt, annyira nyomasztó. A cselekmény kifürkészhetetlen, tele okosan felvezetett hidegrázós ijesztéssel, hatásos zenével és mikor végleg elmerülsz benne úgy jó másfél óra után, a feszültség szinte már elviselhetetlen néhány helyen. Nem szeretem a gondolatot, hogy olyan világban élek ahol ilyen megtörténhet. Manapság nagyon meg kell becsülni a jó horrort, de én többször soha nem fogom megnézni és ajánlani se fogom. Sok volt ez nekem.   7/10

Megjegyzések

  1. Jó ideje halogatom már, talán Halloweenkor beiktatom. Ritka dolog manapság a hatásos horror.

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert hozzá! :) Tényleg nagyon jó, de áhh... Durva.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése