Salmon Fishing in the Yemen

Lazacfogás Jemenben
Lasse Hallström (2011)

Lehetne szidni, mert az ég világon semmi különlegesség, újító szándék nincs benne, de az erőssége is pont ugyan ez. Azt kapjuk, amit várunk tőle. Egy szellemes és aranyos kis romantikus történet, jó alakításokkal. Kicsit kifigurázza a politikát, láthatunk szép tájakat, ha jó hangulatban kapja el az ember, nagyon kellemes kikapcsolódás. Nekem most pont erre volt szükségem. Arra meg már rég nem emlékszem mikor is vártam el valamit utoljára Lasse Hallströmtől.   6/10

Igen, a képen skótszoknyás arabok vannak.

Megjegyzések

  1. Én is nemrég néztem, és kb ugyanígy vagyok vele. Nem volt rossz, elnézegettem, de pár hét múlva már nem is fogok emlékezni rá. Egyszeri kikapcsolódásnak viszont tényleg jó, kellemes hangulatú, szívmelengető film.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése