The Mule

A csempész
Clint Eastwood (2018)

Klasszikus hollywoodi történet, profi kivitelezés, említésre méltó hibák nélkül. Sokat nem lehet elmondani róla. Én is csak azért kezdtem bele, mert semmit nem tudtam róla, és így könnyű volt beleugrani. Igazi súlyt nem tud kapni a történet, mert nem vállal be nagy drámát. Könnyű, csak a biztosra megy, csak a kijárt ösvényen halad. Jól lett eljátszva, nem bántó a klisés cselekmény sem, pedig igen sok az ismerős mozzanat. Kész csoda, de azt hiszem most semmilyen agresszív social justice warrior csoportot sem sikerült triggerelni (vagy lemaradtam róla).


Fenti okokból fakadóan, simán el fogom felejteni. De nem csak én, mindenki. Ugyanakkor ez is nyilván bármikor elővehető lesz, mert univerzális a mondanivalója és örök érvényű. Ha csak jó pillanatokban puffogtat közhelyeket az ember, senkit nem fog zavarni vele, sőt el is fogják ismerni. Csak hát nem sok vizet zavar és nem tapadnak a csajok... Felfele szerettem volna kerekíteni az osztályzatot, de nem visz rá a lélek.    6/10

Megjegyzések