Shooter

Orvlövész
Antoine Fuqua (2007)

Már megint elcsúsztam a naplózással, és az ilyen a nézőn átfutó típusú filmekkel utólag mindig bajban vagyok. Merthogy láttam, elvoltam vele, de sajnos egy héttel később már nem is emlékszem rá. És hát tényleg pont erre jó ez a film. Hogy kikapcsoljon. Két órás, de fel sem tűnik, mert kellően mozgalmas és változatos. Az agyat nem mozgatja meg, de van olyan profi és problémamentes, hogy be tudjon vonni a világába. Igazság szerint pont egy ilyen kiszámítható zsánerfilmre vágytam, és 100%-ig ezt is kaptam tőle. Ajánlom is, meg nem is. Nekem jól esett.   6/10


± Kate Mara karaktere azért megérne egy tanulmányt. Nem takargatják, hogy miért szerződtették a filmre, mert már a legelső megjelenésénél hatalmas mellbimbó teregetéssel kezd, amire még külön fel is hívja a figyelmet. De gyakorlatilag minden képkockán csak azért van jelen, hogy legyen min legeltetni a szemet. Jó, hát ez még bőven a meetoo előtt volt.

Megjegyzések