Game Night
Éjszakai játék
John Francis Daley, Jonathan Goldstein (2018)
Miért? Miért? Miért? Miért kell mindig ennyire messze elmenni? Ha egy film a hétköznapi ember problémáit, kapcsolatait, életvitelét állítja a célpontba és ezekre reflektál viccesen, akkor miért nem lehet a realitás talaján maradva megírni egy történetet? Miért kell robbantani, üldözni, lövöldözni, miegymás? Onnantól, hogy elkezdenek irreális dolgok történni és veszettül felpörög az akció, de közben még mindig a párkapcsolati/barátok közti dolgaikat beszélik meg (ráadásul jó hosszasan), teljesen értelmét veszti az egész. Nem fér össze a kettő. Ha elrugaszkodunk a valóságtól, akkor rugaszkodjunk el teljesen (like Pineapple Express).
Ebben a formában nem tud kiemelkedni a tömegtermelésből. Unottan felrakjuk a polcra a többi közé. Ahogy azokban, ebben is vannak jól eltalált karakterek, szituációk, mondatok, pillanatok, de összességében nézve nem egységes. Nem jó irány. 5/10
John Francis Daley, Jonathan Goldstein (2018)
Miért? Miért? Miért? Miért kell mindig ennyire messze elmenni? Ha egy film a hétköznapi ember problémáit, kapcsolatait, életvitelét állítja a célpontba és ezekre reflektál viccesen, akkor miért nem lehet a realitás talaján maradva megírni egy történetet? Miért kell robbantani, üldözni, lövöldözni, miegymás? Onnantól, hogy elkezdenek irreális dolgok történni és veszettül felpörög az akció, de közben még mindig a párkapcsolati/barátok közti dolgaikat beszélik meg (ráadásul jó hosszasan), teljesen értelmét veszti az egész. Nem fér össze a kettő. Ha elrugaszkodunk a valóságtól, akkor rugaszkodjunk el teljesen (like Pineapple Express).
Ebben a formában nem tud kiemelkedni a tömegtermelésből. Unottan felrakjuk a polcra a többi közé. Ahogy azokban, ebben is vannak jól eltalált karakterek, szituációk, mondatok, pillanatok, de összességében nézve nem egységes. Nem jó irány. 5/10
Megjegyzések
Megjegyzés küldése