(M)uchenik (The Student)

Mártírok
Kirill Serebrennikov (2016)

Abszolút nem tudok azonosulni a vallásos fanatizmussal. A fundamentalista kérdések feszegetése pedig egyáltalán nem érdekel. Hogy akkor mit keresek itt? Hát jó kérdés. Leginkább azt, hogy rohadtul nincs energiám mindennek utánajárni és a sok ajánlás hatására tök ismeretlenül beleugrottam megnézni ezt a filmet. Úgyhogy ez nálam nagyon félre ment, mert valami realista fejbeverést vártam a kegyetlen poszt-szovjet valóságról. Nem esett jól nézni, voltaképpen szenvedtem mint a kutya. Nem tetszik a hangvétele, ahogy a karaktereivel bánik és főleg az amiről egyáltalán szól. Meg kell hagyni, kerek egészet alkot, véghez viszi amit célul kitűzött, a kivitelezés szempontjából kiváló, ügyesen reflektál a napjaink orosz fiatalságának helyzetére és mindemellett finom, érett humora is van. Én vagyok a rossz, de muszáj lehúznom, sajnálom.   4/10

Megjegyzések