Beoning

Gyújtogatók (Burning)
Chang-dong Lee (2018)

Az emberek kiismerhetetlenek. A történet megfilmesítésének vállalása tiszteletre méltó. Maga a sztori, bár a novellát nem olvastam, igen összetett, érdekes és izgalmas. Az elkészült film pedig a kritikusok java szerint kiváló, meg is találta a célközönségét a fesztiválokon. Úgyhogy nekem is meg kellett néznem.


Nos, megtörtént, letudtam, kipipálva, lépjünk tovább. Legszívesebben ezzel el is intézném, mert engem nagyon nem talált meg. A játékidő rettenetesen sok. Mégsem mondanám unalmasnak, inkább az egy helyben toporgás a jó kifejezés. Pedig nincsenek céltalan jelenetek, csak az összes elnyújtott. Lehet, hogy ezen kívül nincs is nagyon gondom a filmmel. Mert a képek lenyűgöznek, a színészek végtelenül meggyőzőek (még egy ilyen lassú, zárkózott, magának való főhőst!) és a jelenetek rendezése is szuper. A végére áll csak össze igazán, de sajnos az addigi terjengősséggel eltöltött időt nekem már nem tudta kárpótolni. Ez van.   7/10

Megjegyzések