A Boy and His Dog

A fiú és a kutyája
L.Q. Jones (1975)

Nagyon megörültem a Geekz cikkének, mert a gyengéim az érdekes sci-fik. Gondoltam egyből rá is vetem magam azokra, amiket eddig nem ismertem. Elsőnek ezt szereztem be, és nagy elvárásokkal álltam neki, mondván, hogy végre kapok egy kis hamisítatlan Fallout életérzést, ezúttal a kanapé kényelemben, mozgóképen.


Lelkesedésem éles törés után, zuhanásszerű lejtmenetre váltott, ugyanis rettentő fárasztó a dramaturgia. Türelmetlenül várom, hogy elmondhassam, kétlem, hogy van bosszantóbb dolog egy filmben, mint egy beszélő kutya. Ja, de igen. Egy végtelenül idegesítő hangnemben modoroskodó, telepata kutya. Vagy várjunk csak. Ennél még lelombozóbb mondjuk rengeteg, elmebeteg viselkedésű, bohóc kinézetű ember, am I right? Ezekkel a visszataszító dolgokkal a gyengéimet találták el, úgyhogy ha van is valami érdeme a filmnek, én nem jutottam el odáig.   3/10

Megjegyzések